Hulladékgazdálkodás

 

Cégünk, a Perfect Complex Build Kft. sokéves tapasztalattal, szakértő csapattal várja megkeresését hulladékgazdálkodási engedélykérelmének elkészítésére vonatkozóan. Számunkra mindig az Ügyfél az első! Célunk, hogy a gördülékeny ügyintézéssel könnyűvé tegyük a hulladékgazdálkodási engedély megszerzését. Nem kérdezünk feleslegesen, nem húzzuk az időt, viszont minden olyan fontos témára kitérünk, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy vállalkozása teljesen jogszerűen tudja végezni tevékenységét.

 

Mikor van szükség hulladékgazdálkodási engedélyre?

 

Röviden minden olyan esetben, amikor egy vállalkozás hulladék szállítását, összegyűjtését, kereskedelmét, kezelését vagy hasznosítását végzi. 

 

Fontos!

 

  • Hulladékszállítási engedély akkor is szükséges, ha valaki rendszeresen szállítja a saját hulladékát az engedéllyel rendelkező hulladékátvevőkhöz.
  • És akkor is, ha egy önkormányzat, vagy egy önkormányzati cég a közterületeken elhelyezett hulladékgyűjtőket üríti és szállítja el a hulladéklerakóba.
  • De az építési területekről történő építési-bontási hulladék szállítása is engedélyköteles. Abban az esetben is, ha az később hasznosításra kerül és például alapozásra használják fel.

 

Hogy kicsit konkrétabbak legyünk, a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény értelmében hulladékot csak hulladékgazdálkodási engedély birtokában lehet szállítani, gyűjteni, kezelni, hasznosítani, valamint kereskedni vele, vagy pedig közvetítetni azt.

 

Mi alapján történik az engedélyeztetés?

 

A hulladékgazdálkodási engedélyt a területileg illetékes környezetvédelmi hatóság adja ki 5 éves időtartamra a jogszabályban, jelen esetben a hulladékgazdálkodási tevékenységek nyilvántartásba vételéről, valamint hatósági engedélyezéséről szóló 439/2012 (XII. 29.) Korm. rendeletben meghatározott tartalmi követelmények teljesítése, valamint az engedély elbírálásáért fizetendő igazgatási és szolgáltatási díj megfizetése után. Az engedély vonatkozhat egy-egy megyére (jellemzően kezelési és hasznosítási engedély esetén), vagy pedig - szállítás és összegyűjtés esetén többnyire ezt javasoljuk - Magyarország teljes területére.

 

Az engedély kiadása az engedélykérelem Hatósághoz történő beérkezésétől számított 30 napon belül történik meg, ha nem kerül sor jelentősebb hiánypótlásra. Ezért is nagyon fontos, hogy tapasztalt szakemberrel készíttesse engedélykérelmét, hiszen ellenkező esetben az engedélyeztetés akár több hónapra is csúszhat! Fontos továbbá, hogy az engedélykérelmet kizárólag környezetvédelmi vagy hulladékgazdálkodási szakirányú végzettségű személy készítheti el. Az engedély a kiadástól számított 5 évig érvényes, majd újra engedélyeztetni kell a tevékenységet.

 

Keressen minket bizalommal e-mailben a perfect.build888@gmail.com e-mail-címen, vagy pedig hívja irodavezetőnket a +36 70 882 5876 számon és mi elkészítjük az Ön cége számára a hulladékgazdálkodási engedélykérelmet és végigkísérjük a teljes engedélyeztetést!

 

Olasz hulladékszállítási engedély

 

Cégünk nagy tapasztalattal vállalja a hulladékszállítási tevékenység engedélyeztetését Olaszország területére is! Olaszország területén hulladékot szállítani csak olasz hulladékszállítási engedély (ALBO engedély) birtokában lehetséges, nem elég hozzá a magyar engedély. Magyar cégeknek a 6-os kategóriájú ALBO-engedélyt szükséges igényelni ehhez, mely a határokon átívelő hulladékszállításra is feljogosítja a céget, vagyis ki- és beszállítás egyaránt lehetséges vele.

 

 

Engedélyeztetés

 

Hulladékgazdálkodási tevékenységét a Perfect Complex Build Kft. bevonásával akár 5-6 hét alatt legálissá teheti. Ne végezze a tevékenységét engedély nélkül, hiszen a bírság összege sokkal magasabb lehet, mint az a pénzösszeg, amit az engedélyeztetésre kell szánni. 

 

Miért minket válasszon?

 

TAPASZTALAT

 

Kollégáink heti szinten készítenek el hulladékgazdálkodási engedélyeket. Számtalan sikeres engedélyeztetést tudhatunk magunk mögött és örömmel mondhatjuk, hogy sikertelen engedélyeztetésünk még nem volt. Korábbi tapasztalatainkat, melyet sok különféle igénnyel rendelkező Ügyféllel szereztünk, mind fel tudjuk használni az Ön érdekében, hogy elkerülve a felesleges hiánypótlásokat, mihamarabb megkapja az engedélyt. Minden helyzetre találunk megoldást, hiszen számunkra az Ügyfél az első! 

 

RUGALMASSÁG

 

Az Önnek megfelelő módon tartjuk a kapcsolatot. Ha mindent online szeretne elintézni - erre nem telephelyhez kötött tevékenység esetén mindig van lehetőség - mi partnerek leszünk ebben. De ha személyesen szeretné egyeztetni a részleteket, akkor mi az Önnek megfelelő helyen és időpontban rendelkezésre állunk. Segítünk az iratok beszerzésében, sőt, sok dokumentumot már előre megírtan adunk át, így átolvasás után csak alá kell írnia és elküldenie nekünk. Így sokkal egyszerűbb!

 

GYORSASÁG

 

Tapasztalatból mondhatjuk, hogy kevés cég tud olyan rövid vállalási határidővel dolgozni, mint mi. Mit jelent ez a gyakorlatban? Ha felveszi velünk a kapcsolatot, jellemzően másnap már kézhez kapja a tevékenységére szabott árajánlatunkat. Miután ezt Ön elfogadta, küldjük az engedélyeztetéshez szükséges információkat, beszerzendő dokumentumok listáját, valamint az aláírandó nyilatkozatokat és szerződéseket. Ezeket akár 1 hét alatt is be lehet szerezni. Ha minden adat és dokumentum rendelkezésünkre áll, 2 munkanapon belül beadjuk az engedélykérelmet, melyet a Hatóság aztán 30 napon belül bírál el. Így 5-6 hét alatt kézhez kaphatja engedélyét!

 

HOSSZÚTÁVÚ PARTNERSÉG

 

Minden hulladékgazdálkodási tevékenységet végző vállalkozásnak környezetvédelmi megbízottat kell alkalmaznia, amennyiben nincs saját - legalább középfokú - szakirányú végzettséggel rendelkező alkalmazottja. Mi egyúttal ezt a tevékenységet is ellátjuk vállalkozásánál, így hosszútávú partnerség alakulhat ki, melyet jelentős partneri kedvezményekkel hálálunk meg. Ráadásul minden kérdésével fordulhat ezt követően hozzánk, igyekszünk mindig elérhetőek lenni, Partnereinknek aktív segítséget nyújtunk, hogy mindig képben legyenek a folyamatosan változó jogszabályi környezetben.

 

KOMPLEX SZOLGÁLTATÁS

 

A környezetvédelmi azonosítószámok igénylésétől az engedélyeztetésen át a környezetvédelmi megbízotti feladatokig teljeskörű szolgáltatást nyújtunk. Elkészítjük Önnek az évente szükséges hulladékbevallásokat, valamint bármilyen más környezetvédelmi területen is számíthat Partnerünkként kedvezményes vállalásainkra - például építési engedély környezetvédelmi tervfejezetének elkészítésében.

 

KEDVEZŐ ÁR

 

Mindezt kedvező áron vállaljuk. Ezt azért tudjuk megtenni, mivel sok hulladékgazdálkodási ügyünk van. Folyamatosan képezzük magunkat, pontosan ismerjük az aktualitásokat és az eljárásrendet. Gyakorlati gondolkodású szakemberekkel dolgozunk együtt, így rengeteg időt spórolunk meg magunknak is. Ez lehetővé teszi, hogy kevesebb munkaórával, olcsóbban készítsük el az engedélykérelmet, mint más piaci szereplők. Ráadásul nem kérünk munkánkért előleget, a számlát azt követően állítjuk ki, hogy beadtuk az engedélykérelmet és a Kormányhivatal megindította az engedélyezési eljárást.

 

Mennyibe kerül az engedélyeztetés?

 

Az engedélyeztetés költségei több tényezőből állnak össze:

  • Igazgatási szolgáltatási díj: A Kormányhivatalnak fizetendő. Amennyiben nem viszi be a telephelyére a hulladékot, úgy a pontos tevékenységtől függően 120.000 és 160.000 Ft között változik. Telephelyi hulladékgyűjtés, előkezelés esetén 120.000 és 240.000 Ft közötti összeg a tevékenységtől függően, míg ha egy vállalkozás hasznosítja a hulladékot, tehát termékként adja el azt, amit ő hulladékként szállított be, akkor további 470.000 Ft fizetendő. Veszélyes hulladék esetén minden díj másfélszeresét kell számolni. A díjakat a környezetvédelmi és természetvédelmi hatósági eljárások igazgatási szolgáltatási díjairól szóló 14/2015. (III. 31.) FM rendelet határozza meg.
  • Pénzügyi tartalék: A tevékenység megkezdése előtt pénzügyi letétet kell biztosítékként elhelyezni a vállalkozás saját pénzintézeténél. Ennek összege minimum 20.000 Ft, de a tevékenység volumenétől függően több is szükséges lehet - viszont akkor is ebben a nagyságrendben kell gondolkodni.
  • Környezetvédelmi felelősségbiztosítás: Az engedélyeztetés előtt kötni kell egy biztosítónál egy olyan felelősségbiztosítást, mely kiterjed a hulladékgazdálkodási tevékenység során esetlegesen okozott károkra. Az éves biztosítási díj jellemzően tízezres nagyságrendű, kisebb cégeknél 10.000 és 20.000 Ft között szokásos.
  • Az engedélykérelem elkészítésének díja: Minden esetben a tevékenységre szóló árajánlatot készítünk Ügyfeleink részére. Előtte megvizsgáljuk, milyen engedélyre van szükség az adott tevékenység végzéséhez és aszerint kínáljuk Önnek a lehető legkedvezőbb árajánlatot. Ezzel párhuzamosan az engedélyhez szükséges, állandó környezetvédelmi megbízotti szerződésre vonatkozóan is adunk árajánlatot.
  • Éves környezetvédelmi felügyeleti díj: Az engedély kiadása után éves szinten fizetendő. Telephelyenként évi 40.000 Ft.

 

Ha környezetvédelem vagy hulladékgazdálkodás, akkor Ön megtalálta a Perfekt megoldást!

 

 

Elérhetőségeink

 

Telefonszám:

+36 70 882 5876

 

E-mail:

perfect.build888@gmail.com

 

A Kapcsolat fülre kattintva közvetlenül is írhat nekünk.

Néhányan elégedett partnereink közül

Tici Transport Kft.

Transolut Kft.

Kraft HD Zrt.

I-CONT Trader Kft.

Kop-Co Plast Kft.

Arrabona Ökotrans Nonprofit Kft.

Kecskeméti Városüzemeltetési Nonprofit Kft.

Budafok-Tétényért Városfejlesztő Kft.

Ádi-Mer 2015 Kft.

Jenati Trans Kft.

M.Z. Petrol Bt.

Uniszolg Bt.

Pro-Money Kft.

Krizsó és Társa 2010 Kft.

Juder Kft.

MoZso Service Kft.

S-Z Mátra Bau'97 Kft.

Neco-Bau 2000 Kft.

Deák-Trió Sped Kft.

Gépimpex Kft.

Horváth Eurotrans Kft.

Potvorszki Attila e.v.

Dékány Marianna e.v.

Perger Sándor e.v.

Juhász Sándor e.v.

Tóth Barnabás e.v.

Szlovencsák Zsolt e.v.